ماده۳ - مسئوليت های اجرایی مفاد این ضوابط برعهده عرضه کنندگان انواع کالاهای مشمول میباشد و توافق داخلی، مابين آنها و واسطه های فروش و واسطه های خدمات پس از فروش، نافی تعهدات و مسئوليتهای عرضه کنندگان نخواهد بود.
ماده4 - عرضه کننده موظف است، در استانهایی که دارای نمایندگی فروش است، نمایندگی خدمات پس از فروش نيز داشته باشد. در محصولاتی که دارای کاربرد محدود و خاص بوده و یا در محدوده جغرافيایی مشخصی قابل فروش و یا استفاده نمی باشد، عرضه کننده موظف است شرایط را صراحتا در دفترچه و ضمانتنامه به اطلاع مصرف کننده برساند.
ماده5 - تطابق محصول با صورتحساب، سالمت محصول و سالمت بسته بندی تا لحظه تحویل به مشتری بر عهده فروشنده بوده و در زمان تحویل، کليه موارد مذکور با رویت و امضای مصرف کننده گواهی میگردد.
مصرف کننده مجاز است در صورت عدم تطابق، نسبت به عودت وجه یا تعویض آن، درخواست خود را اعلام نماید و فروشنده موظف به پذیرش درخواست مذکور است.
تبصره: پس از تایيد سالمت محصول توسط مصرف کننده، فروشنده مسئوليتی در قبال کسری، شكستگی، قری و امثالهم ندارد.
ماده6 - عرضه کنندگان و فروشندگان ملزم هستند به هنگام فروش محصولات خود، نسبت به صدور صورتحساب فروش با رعایت ضوابط تعریف شده اقدام نمایند.
تبصره: صورتحساب باید حاوی مشخصات کالا با ذکر قيمت، تاریخ وتعداد مورد معامله، تعيين دقيق شرایط حمل و تحویل محصول، هزینه های احتمالی خدمات حمل محصول وکدرهگيری باشد.
ماده7 - عرضه کنندگان موظف هستند درحين فروش محصولات خود نسبت به درج مشخصات فنی کالا، نام تجهيزات و وسایل اضافی موجود با قابليت نصب وارائه اطالعات فنی الزم به مصرف کننده یا خریدار از طریق راهنمای مصرف کنندگان اقدام نمایند و ارائه هر گونه اطالعات یا توضيحات غير واقعی که منطبق با خصوصيات کالاهای مشمول نباشد ازمصادیق تقلب در کسب میباشد.
ماده8 - کليه خدمات پس از فروش تعميراتی و هزینه های تبعیاز جمله اجرت تعمير، تأمين و تعویض قطعات، هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل، جابجایی کالای مشتری به محل ارائه خدمت در محدوده شهری در دوره ضمانت رایگان بوده و این خدمات در طول دوره تعهد با اخذ هزینه می باشد. مابه التفاوت هزینه حمل و نقل محصول و ایاب و ذهاب در خارج از محدوده شهری در دوره ضمانت برعهده مشتری می باشد.
تبصره: در صنعت مبلمان هزینه حمل و نقل و ایاب ذهاب در محدوده شهرستان محل فروش کالا بر عهده فروشنده بوده و در صورت تغيير شهرستان مابه التفاوت بر عهده مصرف کننده می باشد.
ماده9 - عرضه کننده موظف است در دوره ضمانت مسئوليت هر نوع نقص یاعيب ذاتی که در کالا های مشمول فروخته شده وجود دارد یا درنتيجه استفاده معمول ازکالاهای مشمول بروز نموده را پذیرفته و نسبت به رفع عيب ایرادات که مانع استفاده مطلوب از کالاهای مشمول شده اقدام نماید. چنانچه عيب ذاتی در بازه زمانی90 روز پس از نصب محصول بروز نماید، مصرف کننده میتواند درخواست تعویض و یا جایگزین کالای خریداری شده را نموده وعرضه کننده مكلف است مطابق درخواست مشتری نسبت به تعویض دستگاه خریداری شده اقدام و رضایت مشتری را جلب نماید و درصورت عدم موجودی، نسبت به استرداد وجه پرداختی مشتری به قيمت روز اقدام نماید.
تبصره1: مشتری باید متعلقات (راهنمای مصرف کنندگان و تجهيزات همراه ) را در هنگام تعویض کالا به عرضه کننده تحویل نماید.
تبصره2: هزینه نصب وایاب وذهاب این قبيل دستگاه ها به عهده توليدکننده و واردکننده میباشد.
تبصره3: درصورت تعدد وفراگيربودن عيب ویا ایراد درانواع کالاهای مشمول عرضه شده، توليدکننده و واردکننده مكلف هستند نسبت به اعلام فراخوان آن کالا با اطلاع رسانی مناسب، اقدام وکالاهای دارای ایراد را تعمير و در غير اینصورت کالا را تعویض نمایند.
تبصره4: در صورت بروز ایراد تكراری در دوره ضمانت، مصرفکننده مجاز به درخواست تعویض کالا با کالای نو مشابه، می باشد.
تبصره5: قطعات تعویضی و خدمات تعميری انجام شده دردوره تعهد باید به مدت 6 ماه ضمانت گردد.
ماده۱0 - در فرایند تعمير ایرادات ناشی از نقل وانتقال دستگاه و خسارت به هنگام تعمير توسط عرضه کنندگان یا به واسطه آنها برعهده عرضه کنندگان بوده و در صورت درخواست مشتری مشمول تعویض کالا میگردد.
ماده۱۱- عرضه کننده حق عرضه مجدد کالاهای مسترد شده رابه عنوان کالای نو ندارد.
ماده۱2- مسئوليت عرضه کننده/واسطه خدمات پس از فروش در زمينه کالاهایی که دارای نصب الزامی میباشند و جرایم نقض تعهد به شرح پيوست1 می باشد.
تبصره: مهلت مذکور از زمان آماده بودن محل و شرایط نصب و درخواست مشتری میباشد.
ماده۱۳- عرضه کنندگان و واسطه خدمات پس از فروش مكلف به راه اندازی و بكارگيری سيستمهای مبتنی بر فناوری اطلاعات جهت خدمات پس از فروش با قابليت اتصال به «سامانه» و انتقال برخط و بهنگام اطلاعات میباشند. سيستم مذکور باید علاوه بر پایش قطعات مورد نياز و تجهيز انبار قطعات و پایش و بهبود بخشهای مختلف واحد خدمات پس ازفروش، زمان دقيق مراجعه، تاریخ پذیرش و نوع خدمات ارائه شده را به طورکامل در سيستم تعریف نماید.
تبصره1: واسطه خدمات پس از فروش علاوه بر بكارگيری سيستمهای خدمات پس از فروش موظف به راه اندازی سامانه تلفنی جهت ثبت درخواست نصب میباشد که در آن به ازای هر پذیرش الزاما ً زمان تماس هر مصرف کننده و صدای مصرف کننده (برای مدت حداقل یكماه) ذخيره گردد.
تبصره 2 : وزارت صنعت، معدن و تجارت لينک دسترسی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان را در سامانه بارگذاری و بروزآوری می نماید و عرضه کنندگان موظف به ارائه آدرس اینترنتی لينک دسترسی به این قانون در دفترچه راهنمای محصول می باشند.
تبصره 3 : سيستمهای خدمات پس از فروش باید حاوی بخش نظارت بر عملكرد نمایندگیهای مجاز و کيفيت خدمات ارائه شده به مصرفکنندگان در شبكه تحت پوشش، باشد.
تبصره 4 : سيستمهای خدمات پس از فروش باید حاوی بخش اخذ بازخورد در رابطه با کيفيت محصولات و خدمات ارائه شده و همچنين رسيدگی به شكایات احتمالی مشتریان و نظام نظرسنجی از مشتریان باشد.
تبصره 5 : واسطه خدمات پس از فروش باید هرگونه اطلاع رسانی در خصوص تشخيص عيب یا نقص کالا و یا اعلام دقيق زمان تحویل کالاهای مشمول تعمير را از طریق سيستم خدمات پس از فروش به مصرف کننده اعلام نماید.
خدمات هات کینگ
راهنمایی در مورد حل مشکلات سیستم گرمایشی خونه شما
اگر در گرمایش خونه یا ویلا و یا مجتمع رفاهی خود مشکلی دارید یا میخواهید سیستم گرمایشی محل خود را ارتقاء دهید خوشحال خواهیم شد با ما تماس گرفته و از راهنمایی های تخصصی ما بهره مند شوید.
بیش از 12 سال سابقه مستمر
گروه ما با بیش از دوازده سال سابقه مفید و مستمر آماده ارائه خدمات میباشد
بیش از 10 سال سابقه تولید
گروه تولیدی صنعتی آسایش صنعت آذر با بیش از ده سال سابقه تولید بهترین محصولات حوزه سیستم گرمایشی تجربیات زیادی دارد.
مشتری کاملا" راضی
مجموعه هات گینک با داشتن بیش از یکصد و بیست مشتری با ارزش و راضی از خدمات و محصولات ما صددرصد میتواند مطلوب شما هم باشد.
دستگاه نصب شده
مجموعه هات گینک با بهره گیری از نیروی متخصص و فعال خود توانسته است بیش از پانصد و شصت دستگاه نصب شده داشته باشد.
ما آماده انجام پروژه های سیستم گرمایشی شما هستیم.
اگر انبوه ساز یا شرکت ساختمانی هستید و یا در نظر دارید خونه یا ویلای خود را به سیستم گرمایشی بی نظیری مجهز کنید کافیست با ما تماس برقرار نمایید تا مشاوره و اطلاعات لازم در اختیار شما قرار بگیرد.
پروژه یا سوالی دارید؟
پیغام خود را برای ما منعکس نمایید تا ما تماس گرفته و مشاوره های تخصصی را در خدمت باشیم.